سایت اویل کامل هن

توضیحات جامع

سایت اویل کامل هن

توضیحات جامع

زردچوبه

فواید و خواص زردچوبه برای لاغری و پوست و عسل چیست

در این مطلب از سایت جسارت به توضیح خواص و فواید بی نظیر زردچوبه می پردازیم.امیدواریم که این مطلب مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد.

یکی از ادویه های پرخاصیت هر آشپزخانه ای زردچوبه است.به یاد داشته باشید که زرد چوبه دارای خواص متعددی از جمله تمیز کردن کبد و کمک به درمان یرقان است و امروز در بازار دارویی کانادا و آمریکا به صورت کپسول مورد استفاده قرار می‌گیرد.مخلوط یک قاشق غذاخوری زرد چوبه و یک قاشق انیسون ( بادیان رومی یا رازیانه رومی ) و سرکه برای درمان یرقان بسیار مفید است، ضمن این که گرفتگی و انسداد صدا را برطرف می‌ نماید و مفید می باشد.

زردچوبه ، خواص زردچوبه , زردچوبه و لاغری , زردچوبه و موهای زائد

در واقع اگر دندان درد دارید، زرد چوبه را بجوید تا درد را تسکین دهد. زردچوبه بهترین داروی ضد تورم می باشد.بهتر است بدانید که برای خشک کردن زخم‌ها و رفع درد آنها می‌توان گرد خشک زردچوبه را روی آنها ریخت، زرد چوبه بادشکن، تصفیه کننده خون، تب بر و انرژی زا می باشد.جالب است بدانید که از زردچوبه برای درمان کمر درد پشت درد و سینه درد، اسهال و اسهال خونی به صورت دم کرده نیز استفاده می‌ گردد.

زردچوبه ، خواص زردچوبه , زردچوبه و لاغری , زردچوبه و موهای زائد

بهتر است بدانید درمان رماتیسم و سل یکی دیگر از فواید زرد چوبه است ضمن این که می‌توان برای درمان التهاب لثه، زردچوبه را دم کرده و آن را قرقره نمایید.به یاد داشته باشید زردچوبه در هندوستان، چین و نقاط حاره‌ای زمین می‌روید. از کنار برگ‌های غلاف در ساقه، شاخه‌های کوچک و استوانه‌ای شکل ضخیمی خارج می‌شود که به صورت مورب در زمین فرو رفته و هر یک ایجاد ریشه می‌کند که به طور مداوم پایه‌های جدیدی به وجود می‌آورند.

زردچوبه ، خواص زردچوبه , زردچوبه و لاغری , زردچوبه و موهای زائد

خاطر نشان می کنیم که  قسمت مورد استفاده این گیاه ساقه زیرزمینی آن است که پس از خارج کردن از زمین تمیز کرده و ریشه‌های آن را جدا می‌کنند و در آب جوش قرار می‌دهند و پس از تمیز کردن به مدت چند روز آن را خشک می‌ نمایند.اصولا زردچوبه رنگ زرد یا خاکستری مایل به قهوه ای دارد، بوی آن معطر و طعم آن تلخ میباشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.