سایت اویل کامل هن

توضیحات جامع

سایت اویل کامل هن

توضیحات جامع

عوامل ایجاد کننده چیست؟

عوامل ایجاد کننده چیست؟

زخم های متعدد به علت گزش یا در اغلب موارد به علت آلرژی و انتقال انگل به قسمت های سالم پوست رخ می دهد. زخم های ساقه در اشکال مختلف، از جمله فرم خشک (نوع شهری) و فرم مرطوب (نوع روستایی) رخ می دهد. در تمام انواع زخم ها، پس از وارد شدن انگل به پوست از طریق شکم پرنده پرنده، ظاهر کوچک و قرمز رنگ ظاهر می شود. در صورت خشک، زخم های مرطوب رخ نمی دهد. اما در شکل مرطوب، وسط ضایعه زخم و حاشیه پیشرفت می کند. بهبود زخم طول می کشد بین شش و نه ماه و زخم های خشک حدود یک سال (کمتر از یک سال)، پس از آن بهبود می یابد، و آن را جایگزین جوش و پایدار برای زندگی که ممکن است. همچنین باعث آسیب دیدن آن می شود. در اکثر موارد عفونتهای باکتری و قارچی ثانویه علائم را تشدید می کنند و زخم ها را طولانی تر می کنند.
انواع جستجوگران

سه نوع مختلف زالو پوست پوستی، احشائی و مخاطی است که نادر است. انواع مختلف انگل لیشمانیا باعث هر نوع این نوع بیماری می شود. کارشناسان معتقدند که حدود 20 نوع انگل لیشمانیا می توانند لوسمی انسان تولید کنند.
چرا بیماری جدی است؟

ضایعات سیکل می تواند به مدت بیش از یک سال به صورت یک زخم نادرست باشد. که حتی پس از بهبودی باعث اثرات روانی می شود. در بعضی موارد، حمله به پلک ها و بینی ممکن است باعث ایجاد آسیب دائمی در صورت یا بدشکلی شدید در ظاهر بیمار شود. علاوه بر این، ایجاد یک عفونت ثانویه با باکتری، ممکن است عوارض ایجاد کند.
بیماری طولانی مدت

پس از یک نیش زن توسط یک پشه زنانه و 2 تا 8 ماه (یک بیماری در دوره کمون) آلوده می شود، ناهنجاری های پشه در پوست قرمز اتفاق می افتد که کمی خارش دارد اما درد ندارد. پس از چند هفته، این برجسته شدن سخت تر می شود و در اطراف آن ملتهب و قرمز می شود و بعد از دو تا سه ماه در برجستگی، گرایش رخ می دهد در عمق 1 میلی متر، که به تدریج از ضایعه، مایع است که به تدریج آنها در شلاق بیا با گذشت زمان، رنگ عرق قهوه ای است و در نهایت سرباز زخمی می شود. این زخم دارای حاشیه نامنظم و برجسته است. اگر شکمبه از زخم برداشته شود، زخم سطح روشن و قرمز دارد که به پایین افتاده است. این زخم درد ندارد، اما گاهی اوقات کمی خارش دارد. اگر زخم با باکتری ها یا قارچ ها آلوده نشود، مرکز شروع به بهبود می کند و به تدریج التهاب زخم کاهش می یابد و خشک می شود و بعد از 6 تا 12 ماه ضایعه بهبود می یابد و جای جای سوختگی و زخم را جایگزین می کند.
کمون کمون

دوره بیماری قابل انتقال یک بیماری سمی خشک است که بین 2 تا 6 ماه است. در ابتدا، یک جوش کوچک روی صورت پیدا شده است، و این جوش به تدریج افزایش می یابد و ضایعات پوست می شود؛ زخم این ضایعه در مرکز پوست است و ضایعه دایره ای است. مرز مشخص دارد و مرز خشن در اطراف پوست وجود دارد و عفونی است. زالو خشک ممکن است یک زخم یا تعداد زیادی زخم در مناطق باز بدن (که با لباس پوشیده نیست) باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.