سایت اویل کامل هن

توضیحات جامع

سایت اویل کامل هن

توضیحات جامع

۵۵ مدل شلف دیواری مدرن و خلاقانه که دیوار خانه شما را متحول می کنند + جزئیات کامل و عکس

در این مطلب از سایت علم سرا می خواهیم در مورد ۵۵ مدل شلف دیواری مدرن و خلاقانه که دیوار خانه شما را متحول می کنند + جزئیات کامل و عکس صحبت کنیم.امیدواریم این مطلب مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد و با دادن نظرات ما در بهبود کیفیت سایت یاری نمایید.

با گذشت زمان و ایجاد تغییر و تحول در معماری داخلی ساختمان ها کاربرد طاقچه به عنوان یک عنصر تزیینی کاهش یافته است و امروزه مدل شلف دیواری و باکس جایگزین طاقچه ها شده اند و شما می توانید از این وسایل تزیینی برای قرار دادن دکوری ها و … استفاده نمایید.

شلف و باکس در حقیقت نوعی طبقه بندی دیواری محسوب می شوند که نقش طاقچه را در دکوراسیون داخلی منازل مدرن ایفا می کنند و شما می توانید از این وسایل در قسمت های مختلف منزل تان نظیر اتاق نشیمن و آشپزخانه و اتاق خواب و حمام و سرویس بهداشتی استفاده کنید.

شلف دیواری زیبا و جذاب

مدل شلف دیواری با طراحی زیبا و شیک

شلف و باکس های دیواری امروزه نقش زیادی در دکوراسیون داخلی منزل ایفا می کنند به همین دلیل بهتر است در هنگام انتخاب شلف های دیواری و باکس حساسیت لازم را به خرج دهید. در مطالب قبلی انواع مدل قفسه دیواری و دکوری دیواری را مشاهده کردید در ادامه توجه شما را به ۵۵ مدل شلف دیواری جلب می کنیم که امیدواریم این مدل ها مورد توجه تان قرار بگیرند.

شلف دیواری مدرن و زیبا

مدل شلف و باکس دیواری برای قسمت های مختلف منزل

از باکس و شلف برای قرار دادن لوازم دکوری و کتاب و دی وی دی و سی دی و … استفاده می شود و علاوه بر این شلف های دیواری فضای کمی از منزل را اشغال می کنند و شما می توانید برای استفاده بهینه از فضای قسمت های مختلف منزل خود از شلف های دیواری استفاده نمایید.
شلف های دیواری به دو دسته متحرک و ثابت تقسیم می شوند که شلف های دیواری ثابت سطحی هستند که در زمان ساخت و ساز با کمک وسایل خاصی ساخته می شوند و در انتها نیز این مدل شلف ها با کمک وسایلی نظیر سنگ و چوب یا گچ پوشش می یابند.
شلف های دیواری متحرک نیز به وسایل دکوراتیو معروف هستند و این مدل شلف ها علاوه بر کاربردی که دارند به زیبایی و جذابیت دیوار نیز کمک می کنند و در ساخت این نوع شلف ها از متریال های مختلف نظیر چوب و ام دی اف و پلی استر و … استفاده می شود.
شلف ها همچنین در انواع رنگ های متنوع موجود هستند و اگر شما تمایل دارید روی دیوار چند شلف متفاوت نصب کنید بهتر است از رنگ های متنوع استفاده کنید که این رنگ ها را می توانید متضاد یا مکمل یکدیگر انتخاب کنید.

مدل شلف دیواری شیک

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.