سایت اویل کامل هن

توضیحات جامع

سایت اویل کامل هن

توضیحات جامع

طرز تهیه سوپ نودل ساده و خوشمزه + جزئیات کامل و عکس

در این مطلب از سایت علم سرا می خواهیم در مورد طرز تهیه سوپ نودل ساده و خوشمزه + جزئیات کامل و عکس صحبت کنیم.امیدواریم این مطلب مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد و با دادن نظرات ما در بهبود کیفیت سایت یاری نمایید.نودل یا رشته فرنگی در شکل های متفاوت همچون نودل نواری بلند و نازک، صدفی، لوله ایی، رشته ای و فرم های موجی از خمیر فطیر تهیه می شود. که معمولا این ماده غذایی را به همراه سوپ و یا سس سرو می کنند. از این رو در ادامه این بخش طرز تهیه سوپ نودل را ارائه می دهیم که امیدواریم مورد توجه شما عزیزان قرار بگیرد.قبل از ارائه دستور پخت سوپ نودل لازم است این نکته را مطرح نماییم که با با نودل های مختلف از جمله نودل سبزیجات، نودل مرغ، نودل ساده و… می توان غذاهای مختلفی از جمله پیتزا نودل، کوکوی نودل، املت نودل، سالاد نودل و… را تهیه نمود که هر یک طعم و مزه بی نظیری دارند و به راحتی نیز تهیه می شوند.

دستور پخت و مواد لازم برای سوپ نودل

مواد لازم

مواد مورد نیاز برای تهیه سوپ نودل شامل موارد زیر می باشد:

  • نودل پخته شده: سه چهارم پیمانه
  • جوانه لوبیا: نصف پیمانه
  • هویج رنده شده: یک چهارم پیمانه
  • کاهو/: نصف پیمانه
  • فلفل دلمه خرد شده/ یک چهارم پیمانه
  • نمک: به میزان لازم
  • سس سویا: چند قطره
  • روغن: یک و نیم قاشق غذاخوری
  • آب جوش: ۲ لیوان

طرز تهیه سوپ نودل

طرز تهیه سوپ نودل

روغن را درون یک تابه بریزید و بر روی حرارت قرار دهید، پس از گرم شدن آن، هویچ، کاهو، جوانه لوبیا و فلفل دلمه ای(زرد، قرمز، سبز) که از قبل به صورت نگینی خرد کرده اید را درون روغن تابه بریزید و مواد را به مدت ۲ الی ۳ دقیقه با حرارت زیاد تف دهید تا سرخ شود.

سپس نودل از قبل پخته شده را به مواد افزوده و کاملا با هم مخلوط کنید، با حرارت زیاد به مدت ۱ تا ۲ دقیقه آن را تف دهید (طرز تهیه نودل معمولا به این صورت است که نودل را به همراه مقدار کمی نمک و کمی روغن خوراکی درون آب در حال جوش چند دقیقه ای می جوشانند و سپس آن را آب کش می نمایید).

طرز تهیه نودل

مواد لازم برای تهیه سوپ نودل

در مرحله بعدی طرز تهیه سوپ نودل ۲ لیوان آب جوش را به همراه سس سویا و مقدار کمی نمک به مواد درون تابه اضافه کنید، دوباره مواد را خوب به هم بزنید و با حرارت متوسط چند دقیقه ای زمان بدهید تا سوپ بپزد و به اصطلاح جا بیفتد. البته در طی ایتنزمان چند باری سوپ را به هم بزنید تا ته نگیرد.

در مرحله آخر برای سرو سوپ نودل می توانید از سس فلفل، سس سویا و یا ترشی فلفل استفاده کنید.

دستور پخت سوپ نودل

امیدواریم این سوپ خوشمزه را در منزل تهیه نموده و در کنار اعضا خانواده نوش جان نمایید.

The post طرز تهیه سوپ نودل ساده و خوشمزه appeared first on آرگا.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.